Elia neemt de Road to Rio

26-06-2014

Elia is één van de nieuwe partners van het BOIC en meer bepaald van het “Road to Rio”-project. Dit project wordt georganiseerd in samenwerking met het VBO/FEB.

Verschillende bedrijven tellen hierbij samen af naar de volgende Olympische Zomerspelen in 2016. Tot aan deze Spelen worden hiervoor verschillende events (Golf to Rio, Run to Rio, Catwalk to Rio) georganiseerd, waarbij ook de Olympische atleten betrokken worden. De Spelen zelf worden samen beleefd in het Rio House. Elia onderschrijft de Olympische waarden en is trots op haar partnerschap.

We geloven in dit initiatief, waarbij verschillende bedrijven samenwerken. De Olympische waarden zijn sterk en universeel en we willen deze graag mee uitdragen binnen en ook buiten onze onderneming. Teamspirit, excellence en respect om er maar enkele te noemen. Als Belgisch bedrijf willen we bovendien onze Belgische atleten aanmoedigen en helpen om unieke prestaties neer te zetten.” verduidelijkt Jacques Vandermeiren, CEO van Elia.