25 mei 2018

Publieke consultatie betreffende biedzonegrens specifieke eisen aan de geharmoniseerde allocatie regels en day-ahead nominatieregels voor de Belgie – GB biedzonegrens

Elia en Nemo Link Ltd lanceren een publieke consultatie betreffende een voorstel voor biedzonegrens specifieke eisen aan de geharmoniseerde allocatieregels voor de GB-België grens en een voorstel voor day-ahead nominatieregels die toegepast worden op de GB-België grens in het geval van de toepassing van een reserveprocedure via expliciete veiling (bij het falen van de impliciete day-ahead marktkoppeling).

Ter toepassing van zijn verplichtingen als Interconnector vergunninghouder in GB, consulteert Nemo Link Ltd apart op bijkomende documenten.
De consultatie is open vanaf 25 mei tot en met 25 juni 2018.
De geconsulteerde documenten en achtergrondinformatie zijn beschikbaar op de website van Nemo Link Ltd.
Alle vragen en antwoorden omtrent de publieke consultatie moeten gestuurd worden naar info@nemolink.co.uk.

Marleen Vanhecke
Perscontact NL Elia België